+
Mit keressek?
Hol keressek?
Gyártók
Ár szűkítés

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek:

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.fotostand.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: HISz Bt.
Székhely: 3700 Kazincbarcika Iskola utca 31.
Adószám: 21245598-1-05
Cégjegyzékszám: 05-06-002127
Szerződés nyelve: Magyar.
E-mail cím: hiszbt(qkac)gmail.com
Telefon: +36 20 5477153
Számlavezető bank: Kereskedelmi & Hitelbank Zrt.
Számlaszám: 10405028-00016153-00000000

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

Megvásárolható termékek köre:

1. Használt termékek

A webáruház használt fotócikkeket forgalmaz. A termékek leírása, fényképe mindig fedi a valóságot (esetenként a termék jellegéből adódóan minimális különbség lehetséges). Adott leírás és fénykép mindig azon termékre vonatkozik, amit éppen a vásárló megtekint a webáruházban. Minden terméknél egyedi, még akkor is ha hasonló. Például Helios-44-2 2/58 M42 csatlakozású objektívek esetén, minden egyes objektívnek más-más a sorozatszáma/állapota/ára/gyártója...

Használt termékek esetén figyelmesen olvassa el a termék leírást. Ha elfogadja és megértette a termék minden paraméterét, akkor tegye a kosárba/vásárolja meg.
A későbbiekben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Egyes termékek nem tartalmaznak egyedi azonosítót.

2. Új termékek

Jelenleg nincs új termék a Fotóstand webáruház megvásárolható termékei közt.

Rendelési információk:

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár, postai úton, egyébb csomagküldő  által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő általi átvétellel.

Használt termékek nem tartalmaznak adótételt és a házhoz szállítás díját
(Az új  termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját).

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítás/Fizetés menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

Rendelés menete:

Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.

A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.

Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálniakell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.

Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.

Szállítási kifogás vagy hibásan leadott rendelés esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

Regisztráció:

A regisztráció oldalon lehet regisztrálni.

A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! A jelszó mezőt csak új vásárlóknak kötelező kitölteni, a regisztrált vásárlók a már beállított jelszavukat módosíthatják segítségével!

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, cég esetén adószámot, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra(nem hírlevél, egyébb reklám). A regisztráció bármikor törölhető.

A regisztráció vásárlási kötelezettségekkel nem jár.

Megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása (munkanapokon) hétfőtől-péntekig történik 10:00-20:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva 1-4 munkanap.

A teljesítés függ a választott kiszálítás módjától/jellegétől. A Fotóstand webáruház a szállításért semilyen felelőséget nem tud válalni, miután átadásra kikerült a (megrendelésben kiválasztott) kiszálító céghez.

(Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt).

Fizetési lehetőségek:

A megrendelt termék fizetésének módja:

Személyesen történő teljesítés: 

Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén vagy előre egyeztetett hellyen, forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.

Banki előre utalással:

Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal, postára a terméket (bankszámlaszámunkat az áruház információk között találja meg).
Az összegnek tartalmaznia kell a termék(ek) árát, szállítási dijját.

Utánvéttel fizetés:

A terméket a vásárló álltal kiválasztott módon szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben/bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben/bankkártyával kell kifizetni. Fizetési lehetőségek.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet (ha van) a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Szállítási lehetőségek:

Házhoz szállítás:

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Magyar Posta, Sprinter Futárszolgálat Kft. kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

Átvételi pontokon történő átvétel:


A webáruházunk álltal kapott megrendeléseket a Magyar Posta, Sprinter Futárszolgálat Kft. kézbesítik, a vevő álltal kiválasztott átvételi pontra.
A csomagok átvétele munkanapokon történik (PostaPont, Coop/MolPont, PickPackPont) kivételt képeznek a egyes Mol pontok, Posta csomagautomaták.
Részletes információ: Magyar Posta, PickPackPont.

Ajánlott légpárnás boríték.


A termék és a postaköltség összege, előreutalás után a Fotóstand webáruház részére. Ajánlott légpárnás boríték. LC/5. Mérete: 180x265 mm. A levél nem biztosított, a Hisz Bt. nem tartozik felelősséggel az eltűnése, sérülése esetén. Csak a borítékban elférő, nem törékeny termékhez ajánlott választani. Maximum 2.5 centiméter vastag lehet borítékkal együtt. A megrendelő felelősége az ajánlott légpárnás borítékban történő megrendelés.

 

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt/postást folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Minden küldeményt, a tőlünk telhető legnagyobb gondal csomagolunk. 
Minden küldemény követhető, erröl a csomag szállító cég értesítést küld e-mail/sms formályában. 

Elállás, felmondási jog:

Ön a megrendelt termék(ek) átvételétől számított 14 napon belül, illetve a szerződés megkötésének napja és a termék(ek) átvétele közötti időszakban jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a webáruház postacímére. Az ehhez szükséges nyilatkozatot megtalálja a rendelés leadása után kiküldött rendelés visszaigazoló levelünkben is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia az elállás tárgyát képező terméket vagy termékeket. Ebben az esetben haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Webáruházunk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Jótállás:

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk címére is visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

Használt termékekre nincs garancia, jótállás! Ezen termékek vásárlását a vevő saját felelőségére teszi.

Kellékszavatosság és ehez kapcsolódó jogok:

Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy
- a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
- a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát
- a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

Panaszok kezelése:

Ha panasszal kíván élni a vásárolt termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban, az Online vitarendezési platformon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését.

További vitarendezési platformot jelentenek a békéltető testületek. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A webáruház köteles együttműködni, amennyiben békéltető testületi eljárás indul ellene. Panaszával elsősorban az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat, de kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium honlapjára.

A webáruház üzemeltető adatai:

Kérjük kattintson ide a webáruházat üzemeltető vállalkozás pontos adatainak eléréséhez.

Adatvédelmi tájékoztató

A szabályzat célja

A Szabályzat célja, hogy rögzítse a HISz Bt. továbbiakban Szolgáltató (székhely: 3700, Kazincbarcika Iskola utca 31. Cégjegyzékszám: 05-06-002127, nyilvántartó hatóság: Miskolci Törvényszék Cégbírósága mint cégbíróság, adószám: 05-06-002127/44) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Társaság adatvédelmi és adatkezelési politikáját.

A Szolgáltató jelen dokumentum szerint biztosítja, hogy az által nyújtott szolgáltatások, minden egyén számára - jogai és alapvető szabadságjogai, különösen a magánélethez való jogát - tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

(A Szolgáltató cég, webáruház további adatai).

 

Az adatkezelő megnevezése

Név: HISz Bt.

Székhely és levelezési cím: 3700 Kazincbarcika, Iskola utca 31.

Telefonszám: +36 20 54 77 153

Email cím: hiszbt(qkac)gmail.com

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-142102/2018.

 

A kezelt személyes adatok köre

Regisztráció

A regisztráció során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a regisztrációs űrlapon csillaggal jelölt következő személyes adatokat: 

     -Név (vezetéknév és keresztnév, cég neve cég esetén),

     -E-mail cím,

     -Jelszó, (a regisztráló késöbb szabadon megváltoztathatja).

     -Telefonszám,

     -Szállítási cím,

     -Számlázási adatok (cég esetén).

A regisztrációt követően automatikusan kiküldésre kerül a megadott e-mail címre a regisztrálás ténye. A felhasználó a jelszavát, belépés után bármikor meg is változtathatja.

 

Vásárlás

A vásárlás során a Felhasználónak kötelezően meg kell adnia a regisztráción felüli, következő személyes adatokat:

Számlázási cím (számlázási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),

Szállítási cím (csak kiszállítás esetén kötelező; szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám. ),

Adószám (cégek esetén kötelező)

 

A rendszer működtetése során rögzítésre kerülő adatok

A felhasználó számítógépének azon adatai, mellyel a szolgáltatást igénybe veszi és az igénybe vétele során generálódnak, melyet az adatkezelő rendszer automatikusan rögzíti. Ezen automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszerfelhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor is automatikusan naplózásra kerül. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

 

Cookie-k

A rendszer a weboldalon tett látogatások alkalmával néhány cookie-t küld a látogató számítógépére, amelyek révén annak böngészője egyedileg azonosíthatóvá válik. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords (további információ) rendszerén keresztül történik és csak az egyes aloldalak meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

Ezen cookie-k felhasználása a következő: A külső Szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, a felhasználó hirdető webhelyén tett látogatásait, és ezen információk alapján hirdetéseket jeleníthetnek majd meg a felhasználónak külső Szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. A felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalain tilthatják le a Google cookie-jait. 

 

Alkalmazott cookie-k: 

Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookie. Analitika, követés cookie, webhelyen keresztüli követés

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt a cookiek tiltása vagy kikapcsolásával kapcsolatosan.

 

E-mail címek felhasználása

A Szolgáltató az általa kezelt elektronikus levélcímek, továbbiakban e-mail címek felhasználásra és jogszerűségére kiemelt figyelmet fordít. Azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel e-mail küldésére.

 

Az e-mail címek bekérése és kezelése elsősorban a kapcsolattartást szolgálják, mivel ez az egyik leghatékonyabb módja a korrekt tájékoztatásnak, pl.: a megrendelések visszaigazolására.

 

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy azokat a szolgáltatásokat érintő változások és vagy az Általános Szerződési Feltételekben - továbbiakban ÁSZF változása esetén a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja az egyes regisztrált felhasználóit. Az ilyen tájékoztatási listáról nem lehet leiratkozni, ezen értesítéseket azonban a Szolgáltató nem használja reklámozási célra és hirlevél küldésre.

 

A Szolgáltató csak a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld a regisztráció során megadott e-mail címre hirdetést vagy reklámot tartalmazó hírleveleket. A Weboldal láblécén lévő leiratkozás/feliratkozás felületen teheti meg, az e-mail címével. A hírlevél nem regisztrációhoz kötött, arra bárki feliratkozhat/leiratkozhat.

 

Az adatkezelés jogalapja, célja és módja

Az adatkezelésre a www.fotostand.hu internetes oldalon továbbiakban Weboldal található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor. Ezen nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. Hozzájárulást a Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

 

Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető minőségi szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató a felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat csak is célhoz kötötten, például a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása és tájékoztatása érdekében tárolja.

 

Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az itt leírtaktól eltérő célokra nem használja fel. 

A személyes adatokat harmadik személynek vagy hatóságoknak – ha csak nincs olyan törvényi rendelkezés, mely ettől eltérően ne rendelkezne - nem kerül kiadásra, vagy csak a felhasználó előzetes írásos hozzájárulásával történhet.

 

Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat csak formailag ellenőrözheti. A megadott adatok megfelelőségéért, valóságosságáért kizárólag az azt megadó személy felel. A felhasználó e-mail címének megadásakor egyúttal felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címmel kizárólag ő vesz igénybe a nyújtott szolgáltatásokat. Mindennemű felelősség azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta és belépéskor használja.

 

Az adatkezelés időtartama

A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat törléséig tart. A regisztráció Felhasználó általi törlésére, valamint Szolgáltató általi törlésére bármikor az ÁSZF-ben rögzített esetben és módon kerülhet sor. Felhasználói/üzemeltetői (kérésre) törlés után minden személyes adat törlésre kerül az információs rendszerből. 

Visszaállítási lehetőség nincs. Csakis újra regisztrálás lehetséges!

 

A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 7 napig tárolja.

 

A korábbi adatkezelési rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Weboldalon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

 

 

A személyes adatokat megismerő személyek köre, formálya

Az adatokat elsődlegesen a Szolgáltató jogosult megismerni, harmadik személyek részére nem adják át és nem teszik azt közzé.

Az informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért semmilyen esetben sem felelős.

 

 

Adatfeldolgozók megnevezése

Cégnév: HISz Bt. Cím: 3700 Kazincbarcika Iskola utca 31. Tevékenység: rendszergazdai tevékenység, webáruház üzemeltetés.

Cégnév: Magyar Posta Zrt. Cím: 1476 Budapest, Üllői út 114-116. Tevékenység: postázás, futárszolgálati tevékenység.

Cégnév: Paller Endre ev. Cím: 8900, Zalaegerszeg, Mártírok útja 71. Tevékenység: rendszergazdai tevékenység, Viltor webáruház üzemeltetés, tárhely szolgáltató.

Cégnév: Sprinter Futárszolgálat Kft. Cím:1097 Budapest, Táblás u. 39. Tevékenység: futárszolgálati tevékenység.

 

A fentieken túl a Felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

 

 

Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon. Felhasználó jogosult adatai törlésének kérésére az alábbi pontban megadott elérhetőségek útján. 

Szolgáltató a Felhasználó kérésére további tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban a magadott címre adja meg a kért tájékoztatást.

 

Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: HISz Bt. 3700, Kazincbarcika Iskola utca 31.

E-mail: hiszbt(qkac)gmail.com

Tel: +36 20 5477153

A felhasználó bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel személyesen is a Szolgáltató munkatársához fordulhat a fenti elérhetőségeken keresztül.

 

A felhasználó bármikor jogosult az ÁSZF-ben megadott módokon a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait a Felhasználó a Weboldalon maga is helyesbítheti. Amennyiben kérelme az adatok törlésére vonatkozik a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli a kért adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

A Felhasználó bíróság előtt érvényesítheti jogait a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült sérelme, panasza esetén.

Amennyiben a Felhasználó szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg annak írásos hozzájárulása nélkül és a weboldal használata során azzal bármilyen módon kárt okozott vagy visszaél, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető tájékoztatást és segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

 

 

Egyéb rendelkezések

Szolgáltató informatikai rendszere a weboldal használatával a felhasználók felhasználói szokásáról és aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze a felhasználók által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal. 

Minden olyan esetben, ha a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni a szolgáltatott adatokat, erről a felhasználót tájékoztatja, és egyben megkéri előzetes hozzájárulását és annak birtokában használja fel csak eltérő célra. Lehetőséget biztosít a felhasználó számára, hogy a kért felhasználást megtiltsa.

 

Szolgáltató kötelezi magát és mindent megtesz, az által őrzött kezelt adatok biztonsága érdekében.

Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet akivel együttműködik az adatkezelési folyamatok során, felhívja az ilyen irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

 

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot a Felhasználók előzetes értesítésével egyoldalúan módosítsa. E módosításokat a Felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartásával - elfogadja (regisztráció). Amenyiben a Felhasználó nem ért egyet, a Szolgáltató szabályzatával: törölheti regisztrációját, személyes adatait a weboldalról.

A Szolgáltató az általa üzemeltetett oldalt, egy másik Szolgáltatótól bérli, azon rendszer felett, nincs rendelkezési jogosultsága, sem betekintése. Az ott tárolt adatokhoz, nem fér hozzá.

 


Kazincbarcika, 2018. április 05.

 

A dokumentum pdf formátumban történő letöltése az oldal tetején a nyomtató jel megnyomásával lehetséges.

 

Kapcsolat

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.