Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.fotostand.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
Cégnév: HISz Bt.
Székhely: 3700 Kazincbarcika Iskola utca 31.
Adószám: 21245598-1-05
Cégjegyzékszám: 05-06-002127
Szerződés nyelve: Magyar.
E-mail cím: info(qkac)fotostand.hu
Telefon: +36 20 3585600
Számlavezető bank: Kereskedelmi & Hitelbank Zrt.
Számlaszám: 10405028-00016153-00000000
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
1. Használt termékek
A webáruház használt fotócikkeket forgalmaz. A termékek leírása, fényképe mindig fedi a valóságot (esetenként a termék jellegéből adódóan minimális különbség lehetséges). Adott leírás és fénykép mindig azon termékre vonatkozik, amit éppen a vásárló megtekint a webáruházban. Minden terméknél egyedi, még akkor is ha hasonló. Például Helios-44-2 2/58 M42 csatlakozású objektívek esetén, minden egyes objektívnek más-más a sorozatszáma/állapota/ára/gyártója...
Használt termékek esetén figyelmesen olvassa el a termék leírást. Ha elfogadja és megértette a termék minden paraméterét, akkor tegye a kosárba/vásárolja meg.
A későbbiekben reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Lejárt szavatosságú termék vásárlása esetén (pl: fotó film, fotó papír, fotó vegyszer), minőségi kifogást nem tudunk elfogadni.
Egyes termékek nem tartalmaznak egyedi azonosítót.
2. Használt garanciális termékek
Bevezettük a garanciát egyes termékekre. Csak azon termékek kapnak plusz garanciát, ahol az kiválasztható! További részletek a garanciák pontban.
3. Új termékek
Jelenleg felsőruházati termék szerepelnek a Fotóstand webáruház megvásárolható termékei közt.
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár, postai úton, egyébb csomagküldő által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő általi átvétellel.
Használt termékek nem tartalmaznak adótételt és a házhoz szállítás díját
(Az új termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját).
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítás/Fizetés menüpont alatt.
A vásárló kérhet extra csomagolást, egyes termékekhez. Az extra csomagolás külön díj ellenében vehető igénybe.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termék rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.
A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.
Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését. A pénztár használatához be kell jelentkeznie, illetve ha még nem vásárolt ebben az áruházban, akkor regisztrálniakell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia. A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.
Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.
Szállítási kifogás vagy hibásan leadott rendelés esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.
A regisztráció oldalon lehet regisztrálni.
A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! A jelszó mezőt csak új vásárlóknak kötelező kitölteni, a regisztrált vásárlók a már beállított jelszavukat módosíthatják segítségével!
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, cég esetén adószámot, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra(nem hírlevél, egyébb reklám). A regisztráció bármikor törölhető.
A regisztráció vásárlási kötelezettségekkel nem jár.
A megrendelések feldolgozása (munkanapokon) hétfőtől-péntekig történik 10:00-20:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva 1-4 munkanap.
A teljesítés függ a választott kiszálítás módjától/jellegétől. A Fotóstand webáruház a szállításért semilyen felelőséget nem tud válalni, miután átadásra kikerült a (megrendelésben kiválasztott) kiszálító céghez.
(Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt).
A megrendelt termék fizetésének módja:
Személyesen történő teljesítés:
Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén vagy előre egyeztetett hellyen, forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben.
Banki előre utalással:
Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal, postára a terméket (bankszámlaszámunkat az áruház információk között találja meg).
Az összegnek tartalmaznia kell a termék(ek) árát, szállítási dijját.
Utánvéttel fizetés:
A terméket a vásárló álltal kiválasztott módon szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben/bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben/bankkártyával kell kifizetni. Fizetési lehetőségek.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet (ha van) a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Házhoz szállítás:
A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Magyar Posta, Sprinter Futárszolgálat Kft, GLS, Csomagküldő, kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.
Átvételi pontokon történő átvétel:
A webáruházunk álltal kapott megrendeléseket a Magyar Posta, Sprinter Futárszolgálat Kft. GLS, kézbesítik, a vevő álltal kiválasztott átvételi pontra.
A csomagok átvétele munkanapokon történik (PostaPont, Coop/MolPont, PickPackPont, GLS Csomagpont, Csomagküldő átvevőhely) kivételt képeznek a egyes Mol pontok, Posta csomagautomaták.
Részletes információ: Magyar Posta, PickPackPont, GLS, Csomagküldő.
Ajánlott légpárnás boríték.
A termék és a postaköltség összege, előreutalás után a Fotóstand webáruház részére. Ajánlott légpárnás boríték. LC/5. Mérete: 180x265 mm. A levél nem biztosított, a Hisz Bt. nem tartozik felelősséggel az eltűnése, sérülése esetén. Csak a borítékban elférő, nem törékeny termékhez ajánlott választani. Maximum 2.5 centiméter vastag lehet borítékkal együtt. A megrendelő felelősége az ajánlott légpárnás borítékban történő megrendelés.
Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a futárt/postást folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Minden küldeményt, a tőlünk telhető legnagyobb gondal csomagolunk.
Minden küldemény követhető, erröl a csomag szállító cég értesítést küld e-mail/sms formályában.
Bővebb információ, a csomagküldő weboldalán található.
Ön a megrendelt termék(ek) átvételétől számított 14 napon belül, illetve a szerződés megkötésének napja és a termék(ek) átvétele közötti időszakban jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a webáruház postacímére. Az ehhez szükséges nyilatkozatot megtalálja a rendelés leadása után kiküldött rendelés visszaigazoló levelünkben is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia az elállás tárgyát képező terméket vagy termékeket. Ebben az esetben haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Webáruházunk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
A csomagot tehermentesen kell visszaküldeni az áruház címére, más esetben nem áll módunkban átvenni.
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk címére is visszaküldheti. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
Használt termékre 1 év garancia érvényes.
Hibás, sérült, hiányos használt termékekre nincs garancia, jótállás! Ezen termékek vásárlását a vevő saját felelőségére teszi, reklamációnak nincs módja.
Minden hibás, lejárt szavatosságú, sérült, hiányos, teljes funkcióját, ellátni nem tudó termék meg van "nevezve".
A hibás, sérült, hiányos használt termékek "Fotó-bontó" termék csoportban találhatóak/vásárolhatóak.
Nem vonatkozik garancia a lejárt szavatosságú termékekre.
Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy
- a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
- a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát
- a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
Ha panasszal kíván élni a vásárolt termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatban, az Online vitarendezési platformon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését, valamint az Európai online vitarendezési platformon. Az Európai online vitarendezési platform webes elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr
További vitarendezési platformot jelentenek a békéltető testületek. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A webáruház köteles együttműködni, amennyiben békéltető testületi eljárás indul ellene. Panaszával elsősorban az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat, de kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium honlapjára.
Kérjük kattintson ide a webáruházat üzemeltető vállalkozás pontos adatainak eléréséhez.
Bevezettük a garanciát egyes használt termékekre. Csak azon termékek kapnak plusz garanciát, ahol az kiválasztható!
A garancia nem vonatkozik a termék megvásárlásakor fenálló állapotra. Csakis meghibásodásra vonatkozik. Normál használatból eredő hiba minősül garancia feltételnek. Leesésre, rongálásra, nedvesség okozta kárra, szakszerűtlen használatra-tárolásra nem érvényes. Továbbá az eszközzel bármilyen módon kapcsolatban lévő készülék(ek)re sem vonatkozik a garancia.
A plusz garancia az 1 év szavatosság után, 6 hónapig érvényes. Ha a hibás termék nem javítható, akkor annak árát visszafizetjük. Meghibásodott terméket csak akkor áll módunkban megjavítani, ha annak minden vásárolt tartozéka hiánytalanul megvan és azt meg is kaptuk. Továbbá a vásárlást igazoló számla is rendelkezésünkre van bocsájtva.
Ruházati termékekre 6 hónap garancia vonatkozik.
A jótállási idő „sávossá” válik a termék árától függően
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre.
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre.
Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre.
Információ
Hírlevél
A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.